söndag 7 juni 2015

Söndagkväll

Då var denna helgen till ända..,

Har haft en hyfsad helg ändå ... Trots allt.

Jag vet inte hur jag ska gå vidare med mitt liv! Just nu har jag livet med barnen visserligen men jag behöver ett eget privat liv! Jag vill ha en man i mitt liv, en man som jag kan göra saker med. 
Jag vill resa. Planera roliga saker. Göra utflykter. Äta lunch på vardagar när tillfälle ges. 

Just nu är livet tomt, oerhört tomt. Men jag är också väldigt kräsen. Den mannen jag vill ha finns troligtvis inte ... 

Han skall vara maskulin, generös, omtänksam, ta hand om sig å sitt yttre, vara jämnställd, romantisk.

Jag lär få leta länge! Det dumma är att jag orkar inte dejta! Men han lär ju knappast stå utanför dörren och knacka på :(! 

Ta hand om dig <3

XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar