onsdag 1 juli 2015

Hello mitten av veckan :). Resa, PT och AW

Oj har inte hunnit med någonting märker jag.

Vet knappt var ja ska börja.

Kan börja med helgen :). I fredags hängde jag på lite vänner ut för en After Work. Det var nog den roligaste kvällen jag haft på länge!

Som tur var kom vi i ganska tidigt på AW ställer då de öppnade 17:00. De stängde runt 21. Då gick vi vidare till Backstage ... Där hade jag lika roligt som på förra stället :).
Jag drog hem ungefär vid 03.00 hahaha hade missat min sista tur hem annars ;).

SÅ 1.500 kr fattigare men det var det klart värt för så roligt har jag inte haft på länge.

Sedan var det ju återigen dags att rapportera mina veckoresultat. Vikten hade det inte hänt så mycket på men på 5 veckor har jag tappat 10 cm ... japp just d ... 10 CM runt midjan. Yiihuu. Nu är jag inne på vecka 6 och det är snart halvtid. Halva tiden har snart passerat och jag har 6 veckor to go.

Känner att det kommer bli toppen detta :). Jag kommer nog vara mer än nöjd. Vilket jag håller tummarna för iaf.

I måndags drog vi ner till Danmark i tjänsteresa. Härligt väder och underbar middag på kvällen. Så klart blev det ett litet tabata pass på hotellrummet före middagen. På morgonen, igår morse, före frukost blev det ytterligare ett tabata pass. Kände mig nöjd.

I helgen bokade jag och dottern även en resa för oss på semestern. Vi drar till Kreta den 25:e :). Ska bli skönt. Hoppas bara inte man känner av krisen/konflikten som Grekland har med EU nu.

Ha det så gott och ta hand om varann!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar