fredag 3 juli 2015

SEMESTER ... NOT

Jaha ... då går hela kontoret på semester utan jag ... *suck*
Men vad är väl en bal på slottet ...
Alldeles
Alldeles
UNDERBAR ...




Jag har ju då hela 3 veckor kvar innan jag får gå på semester.
Men då skall jag dra till Kreta direkt och inte tänka på jobb över huvudtaget!

Dagarna går i ett just nu, hinner inte tänka så mycket. Men om man tänker tillbaka har livet varit väldigt jobbigt den senaste tiden... inget jag direkt längtar tillbaka till.

Det börjar äntligen ordna upp sig och jag känner mig tillfreds.

Har börjat gå ut igen :), på krogen, kanske hittar man nåt, kanske hittar man inte ;). I don't know!

Nu skall jag iaf hem och njuta av solens sista timmar på altanen!

Ha det gott, ta hand om varann!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar