måndag 13 juni 2016

Måndag morgon ...





... says it all!


Alltså när man vaknar och känner att man har "one of these mornings" när ingenting är kul, allting känns bara hopplöst!


Jobbet, livet, allt ... vad ska jag ta mig till för att hitta motivationen igen?? Jobbet är inget roligt. Har jobbat med detta nu i snart 20 år och vill verkligen göra något annat. Men vad?
Tycker ju om att jobba med HR frågor, men nu utbildar ju sig halva Sverige till det ... så vad är oddsen på att få jobb inom det ... utan utbildning bara erfarenhet ... "It sucks"!


Har precis också startat upp mitt eget företag ... skall snart börja marknadsföra detta för att hitta kunder :). Så klart då blir starten inom redovisning ... tanken är att jag skall vara billigare än revisorerna som också kör redovisning. Så där måste jag bara köra mer research ;). Men jag har ganska god koll på vad de ligger på. + att jag har ju ett annat jobb vid sidan av så jag är inte så beroende av att det skall starta upp med inkomst bums.


More to come ...


XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar