lördag 11 juni 2016

Oups ... I did it again ...



.... förstår inte varför det skall vara svårt att få tid till att skriva här lite ... har ingen ork när jag kommer hem från jobbet. Har ingen ork till nånting egentligen. Trodde att nu när sommaren kommer att orken liksom skulle komma tillbaka ... men av någon anledning som jag ska reflektera på längre ner i inlägget.

Plus att jag har världens sämsta dator just nu ... kan inte infoga bilder ... den "hänger" sig ... grrr
Så det blir ett inlägg utan bild/bilder idag.

Återgår till tid, skrivande, ork i allmänhet.

Jag tänkte att jag skulle börja dejta lite nu när sommaren är på intågande ... anmälde mig på en dejting sida (har provat flera olika med samma utgång) ... *hjälp* ... först vågade jag inte ens lägga ut en bild ... men sen tänkte jag att jag måste ju våga lite .. så bild kom upp ... men alltså nu så där tre veckor senare börjar jag undra om jag verkligen VILL dejta?! ... Jag hittar ju ingen som känns tillräckligt intressant att ens börja skriva med ... vad är det för fel på mig egentligen! Killarna flörtar och skickar meddelanden men jag känner inte att det är något intressant ...

Är det så att jag efter mina relationserfarenheter känner att mina krav är så skyhöga så det är inte ens ide att börja inleda nåt med någon??
Är det så att jag faktiskt inte är redo ännu att börja dejta ngn??
Men det har ju ändå gått 1,5 år nu. Iofs efter mitt första förhållande/äktenskap var jag singel i 5 år ... så med tanke på det så är 1,5 år ingenting ;) ...

Men det är ju så kul att göra mysiga saker till sommaren ... eller ska jag vänta till tråkiga hösten kommer ... hahaha å faktiskt ha roligt i sommar :D... iofs man kan ju faktiskt dejta ändå.

MEN mitt problem blir att om jag går på dejt efter dejt och ingenting "händer" känslomässigt, faller jag längre och längre ner på trappan av att hitta någon och då kommer jag definitivt inte orka ngt.

Jag undrar var alla snygga, välklädda, sportiga killar i hyffsad ålder (i förhållande till min) finns ngnstans???
Svar: UPPTAGNA!

Kommer återkomma i ett annat inlägg om det där med ålder och dejting, är det okej att dejta yngre killar?! .... ;) ...

XoXo
// Ordinary Girl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar