lördag 18 mars 2017

Öden eller bara tillfälligheter


God förmiddag vänner!

Nu skiner solen och jag tänkte dra på mig träningsbyxorna och bege mig ut på en liten löprunda.

På måndag börjar en ny era i mitt liv och ytterligare en era kommer framöver. Jag har tagit ganska stora beslut gällande min yrkeskarriär. Det är nu eller aldrig.

Jag kommer visserligen börja ett nytt jobb på måndag men jag har fler planer än så när det gäller min yrkeskarriär. Min dröm har länge varit att starta något eget, den drömmen uppfyllde jag i somras då jag äntligen ansökte om F-skatt sedel. Så nu har jag det :). Nästa steg mot drömmen är det som kommer ske framöver. Berättar mer när det har blivit officiellt. Men det känns väldigt kul och spännande :). Det är som om ett parallellt liv pågår :D.

Jag är SÅ laddad! Jag hoppas vidare att när jag nåt mitt mål att jag kan få fler som följer efter och känna att de lyckas de också!

Nä,  nu är "pre-workout" drycken uppdrucken och jag ska bege mig ut i det fina vädret :)

Önskar er en fantastisk fortsättning på lördagen!

Glöm inte att vara den du är och njut av det!

XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar