måndag 13 februari 2017

En salig blandning ...

Go eftermiddag vänner!

Alltså i dag är det så många tankar som snurrar så jag vet faktiskt inte var jag skall börja ...

1, Blir så förbannad när jag läser om folk, ovettiga, kvinnor, tjejer, mammor som är elaka mot andra på nätet! HUR FAN tänker ni????? Alltså är det så ni vill att samhället skall behandla er eller??? Eller är det kanske så att det ÄR så  ni upplever att samhället behandlar er???
Då är det nog fan dags att vakna eller flytta härifrån!
Skaffa ett liv så du/ni slipper lägga er i hur andra lever sitt och framför allt sluta vara ELAK mot andra som inte gjort dig något! Sluta läs folks bloggar om du retar upp dig på den personen, man har ju ett val liksom ... Det är ju inte så att någon tvingar dig eller???
FAN vad förbannad jag blir!
NU FÅR DET VARA NOG!

Skulle kunna skriva massor om detta men tappar bara humöret och det tänker jag inte göra!

Som tur är finns det fler människor där ute som faktiskt gör skillnad och som faktiskt är starka på riktigt!

*Starka framgångsrika kvinnor lyfter andra* :D!

Jag älskar när jag läser om tjejer/kvinnor som bara överöser andra med positivitet! Jag blir glad av att läsa dessa bloggar/Instagram och Facebook sidor :). Det ger mig så mycket pepp och även om jag idag inte orkar allt jag skulle vilja så blir jag i alla fall glad när jag läser det positiva!

Just nu är jag inne i en period av depression och ångest. Har aldrig varit så här illa innan så jag suger i mig allt jag kan som är positivt! Det är bland de värsta känslor jag känt ... Ångest! Det önskar jag ingen.

Jag vill tacka alla dessa fantastiska människor som sprider sin glädje på sociala medier!

Skulle själv vilja vara en förebild för andra och ge andra styrka. När jag själv inte är deprimerad och har ångest så tycker jag väldigt mycket om att kunna ge något till andra så de känner sig glada och mår bra.

Glöm inte att du är UNDERBAR! Helt fantastisk och alldeles vacker i din egna skepnad. Glöm inte bort att du är du och det gör dig väldigt speciell!
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Krama någon du tycker om!
Le mot någon du möter, den personen kanske behöver det extra mycket just idag!

Puss och kram på Alla Hjärtans Dag i förskott!


XoXo// OrdinaryGirl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar