onsdag 10 december 2014

Julklappshandling :)!

Igår avklarade jag all julklappshandling nere i centrala Göteborg som jag inte kunde göra online :).


Dessa butiker fick besök av mig igår ... Åh vad jag gillar dessa butiker. Givetvis blev det julklappar därifrån.





Idag skall jag hämta de paket jag beställt online :D. Är sååå himla nöjd!


Känns så skönt att allt sådant är avklarat. Nu kan jag slappna av fram till jul.


Tog nämligen en semesterdag i går och bestämde träff med min kära mor. Väldigt trevligt då vi inte har så mycket tid att träffas på tu man hand och få chansen att prata.


Klapp inköpen av avklarade redan första timman :D .. gäller att vara effektiv. Sedan strosade vi runt i solskenet, för ja det var solsken igår vilket är svårt att tro idag när man tittar ut. När klockan närmade sig ett var det dags för lunch. Vi letade upp ett mysigt ställe och slog oss ner. Beställde dagens lunch och ett glas rött :D ... man får lyxa sig när man tagit sig en semesterdag. Herregud vad det kändes lyxigt!


Där blev vi sittande i 2 timmar ... lol ... men så givande och trevligt. Massa bra diskussioner och så skönt att man kan få snacka av sig ibland :D


Idag sitter jag på jobbet med hemsk ångest! Mörkt och blött ute, det kan inte bli annat än en ångest fylld dag!






Ha en fin dag!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar