torsdag 12 februari 2015

Gårdagen ...

God eftermiddag!

Vilken eftermiddag vi hade igår! När vi väl var framme så misstänkte vi att det skulle vara mycket folk, men ... det visade sig att det var "hur lugnt som helst" om man mäter Ullareds mått :D

Vi kunde sätta oss och äta lite gott, sedan strosa runt och titta på det vi ville utan att känna sig stressad. Jag blir nämligen väldigt stressad av när folk bara irrar omkring. Men det var jätte skönt stämning där inne på Gekås igår.

Jag plockade hela korgen full :). Har nog aldrig handlat så mycket.

Nu blev det ju inget i klädväg då jag nästan aldrig hittar något där, men däremot en massa heminredning och andra praktiska småsaker som man kan behöva i hemmet.
Just nu känns det som allt kommer vara helt upp och ner den närmsta månaden :( ... min sambo flyttar nog ut om en vecka ... det ska slängas en massa, orkar inte lägga ut på blocket, det är inget värde i det som skall slängas egentligen. Sådana där billiga Ikea byråer, Malm i ek och tillhörande sängbord samt sängram i samma serie. En Billy bokhylla med glas dörrar. Visst inget fel på de egentligen men jag skall försöka få in lite nytt och plocka ner och glömma det gamla :( .

Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte packa upp, jag får se om jag orkar det idag. Måste nämligen plugga också. Får se om jag kan ta lite foton så småningom på det jag inhandlade.

Har en inlämning på söndag som jag måste bli klar med.

Det är väldigt intressant det där med Organisation och Ledarskap, har redan tagit en kurs på komvux så jag vet ju vad jag ger mig in på ;).

Nää, åter till jobbet!

XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar