torsdag 19 februari 2015

Dessa påhopp!!!

Guten morgen!

Återigen har det blivit stor uppståndelse över ett blogginlägg där bilder har "stulits"

Vad är det med folk som kommenterar!!!! Jag blir så j**vla trött alltså. Att de orkar????

Har de inget eget liv eller? Gnäller som f*n på bloggaren att hon får skylla sig själv, lägger du ut på nätet så får man räkna med det ... FAN heller!

Privata bilder är fasen privata! Bara för att de finns på nätet finns ingen rättighet som säger att den bilden tar jag och lägger på min FB eller på mitt instakonto .-- hallå eller, det blir samma sak som att stjäla någons identitet!

Så ni som kommenterar ge fan i att håll på säger jag bara! Det skapar bara irritationer hos läsarna och det är INTE tro det eller ej ;) det som bloggaren vill.

Å om jag skulle gissa, så är det samma person återigen som lägger ut alla dessa tykna anklagelser ... vad är det som driver denna människa till att göra sånt?

Åh nu är jag så irriterad att hälften vore nog! Vad är det för jävla samhälle vi lever i??

Är det inte snack om dessa IS på tv så läser man elaka kommentarer på bloggsidor ... GE ER!

Är fanimej trött på det nu!

XoXo
//Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar