måndag 2 februari 2015

Nedräkning ... eller inte

Hej!

Nu är det inte så långt kvar tills mitt nya kapitel i livet börjar. Just nu har jag så mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja ...

Bitar börjar falla på plats, möbler till hemmet beställda. Jag behöver förnya lite när jag nu blir ensam igen :( ...

Många dagar är allt väldigt jobbigt. Vi bor ju fortfarande tillsammans, vi är inte arga på varann, vi älskar ju varann fortfarande. MEN det funkar ju inte! Jo om det bara hade varit vi två, men nu är ju inte livet sådant. Inte för mig iaf. Jag har två barn också att ta hand om. Så när allt detta är över skall jag fokusera på mig själv. Jag ska göra måbra saker. Ska försöka ta med min dotter på spa och övernattning :). Kul att bara göra mamma och dotter saker när de har blivit vuxna :).

Ska boka tid för att fixa naglarna :). Har jag velat göra länge. Ögonfransarna ska få vila fram till sommaren :). Då skall jag göra nya.

Jag fick precis veta innan helgen att jag kom in pÃ¥ Universitetet, en kurs i Organisation och Ledarskap som jag velat gÃ¥ sÃ¥ länge. ÄNTLIGEN kom jag in :) jag är överlycklig!

Så nu skall jag försöka fixa fram utbildningsmaterialet så jag kan starta upp :).

Som ni läser så ser det ändå ljust ut i mörkret idag.

Det är ett BörjaOmPåNyKulaÅr 2015 :)!



Ta hand om er!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar