måndag 16 februari 2015

Jobbigt värre!!!

Nu börjar det närma sig och ångesten visar sig på sin sämsta sida.

Jag vet att det många sjuka där ute som har det 1000 gånger jobbigare än vad jag har det, men JAG och DU kan också ha det jobbigt även om man skall vara tacksam att man är frisk.

Ja jag är jätte tacksam att jag är frisk ... men ... när man är mitt i en separation kan jag inte säga att livet är toppen, eller allt är super bra!!! Det är för jäkla jobbigt!

Nu är det knappt en vecka kvar tills min sambo får nycklarna till sitt nya boende och då börjar det ...
Flyttlasset skall gå redan på fredag mitt på dagen, vi vill inte att alla grannar ska komma och ställa frågor på helgen :(, så jobbigt är det!

Som tur är eller otur så skall jag åka på tjänsteresa hela nästa vecka. Men det jobbiga är att jag inte vet om min sambo är kvar eller har *flyttat*, det vet han inte själv heller ... gahhh hur lätt är det då lixom! Men officiellt är det månadsskiftet som gäller, det är då adressändringen, elen och tvn gäller ifrån, så det är väl det man får räkna med då.

Sedan dröjer det flera veckor till innan mina nya möbler kommer ... och i den vevan måste alla de gamla möblerna ut ... ska försöka lägga ut soffan på blocket! Om jag har tur blir den ju såld så jag slipper köra den till tippen. Tänkte nog i samma veva lägga ut sängramen och byråarna.

Keep smiling
XoXo
// Ordinary Girl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar