onsdag 7 januari 2015

2015 more to come

God förmiddag!


Usch det här nyåret har varit hemskt! Kan börja gråta bara jag tänker på det!


Som jag skrivit tidigare så har jag ett ex som är helt knäpp i kolan och min nuvarande sambo klarar inte av detta beteende. Min minsta dotter har tyvärr ärvt sin fars hemska sätt och just därför går heller inte hon ihop med min sambo.


Vi har provat det mesta nu i 5 års tid. Diskuterat hur vi skall få rätsida på min dotters attityd och hennes översittarfasoner. Vi har nu kommit till den gränsen där det inte går att göra mer.


Min sambo bryter snart ihop och jag kan inte göra mer jag heller ... Min dotter är ju ändock min dotter. Jag kan ju inte frysa ut henne. För att det inte skall behöva bli min sambo eller min dotter har vi bestämt att vi ska separera.


Min sambo letar nu lägenhet för fullt :( ... inte alls kul! Men jag har iaf till 99% bestämt att om banken godkänner skall jag behålla huset.


Hoppas bara detta är något mina barn kan tänka sig. Har ännu inte berättat att vi ska gå skilda vägar. Jag och min sambo är ju inte ovänner. Vi älskar varann över allt annat, men det fungerar ju inte.


Jag är så hemskt ledsen just nu. Hela mitt liv rasar samman!




Hoppas er start på 2015 är mycket bättre!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar