torsdag 8 januari 2015

Je Suis Charlie

Blir så förbannad! Vem f*n har gett de här hemska Jihad människorna makten att ha ihjäl människor som BARA publicerar allas vår yttrande frihet?? I Europa och i vårt land har vi faktiskt demokrati!!!


MEN ibland undrar jag vart den har tagit vägen??? Så fort man råkar säga något som håller sig inom ramen av demokrati så är man ju för f*n rasist ju! Man kan ju inte yttra sig om sådana här frågor. Vem har sett till att det blivit så här, JO journalisterna! Blås inte upp allt så himla stort.


Hatar verkligen det här samhället som vi har fått! ALLA jag menar ALLA är rädda för att yttra sig. Yttrar du dig om de här hemskheterna som händer och man vill fördömma dessa folk, då är man ju rasist!


Då är isf ALLA vänsterpartister/kommunister också rasister! De har också speciella åsikter om hur de vill att saker ska se ut. De är ju rasister mot sina egna (sitt eget folk).


Nu skall jag avsluta med att JAG ÄR INTE RASIST!


Jag tycker jätte synd om alla som måste fly från sina hem och lever i ständigt krig!


Men lilla Sverige kan inte lösa världens all invandring. Hur fan ser det ut? Vart ska de bo? Vart skall de lära sig språket? Vart ska de få jobb??


Det finns ju inte ens lägenheter eller jobb till alla som redan bor här! Tänk efter före så slipper man ta itu med problemen i efterhand. Bättre att förebygga och ta hand om problemet innan det blir ett riktigt stort problem! Börja prata om problemet, börja prata om vad det kostar!


Bara en tanke!


XoXo
// Ordinary Girl



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar