måndag 19 januari 2015

MÃ¥ndag!

Då var det återigen en ny vecka!


Helgen har varit så där ... är ganska ledsen emellanåt. Allting är helt uppfuckat. Är ju fortfarande sambo och vi har inget emot varandra, vi älskar ju varandra fortfarande. MEN ändå ska vi inte längre bo ihop eller inte heller vara tillsammans ... han vet inte om det kommer fungera som särbo ... vad är då meningen känner jag. Jag blir ju bara oerhört sårad. Varför skall man gå och vara pluttinutt när det ändå inte kommer leda till något mer i framtiden.


Åh är så dubbelt allting. Vill ju ha kärleken och vill ju ha närheten men ändå är det något som gör att allt känns så himla fel. Hur ska man kunna mysa en fredag och lördag kväll när man vet vad som väntar?





Vi var en sväng förbi möbelaffärer i helgen. Känns ju jätte konstigt att titta på möbler till min sambos nya lägenhet?! Iofs skall jag ju också ha lite nytt. Jag vill inte ha det som vi har haft det nu. Jag vill också börja om även om jag skall bo kvar i huset.


Jag har hittat lite fina möbler som jag visade i ett tidigare inlägg. Skall också måla om i sovrummet så det blir ljust och fint. Idag är det också ljust men med beige toner jag vill ha mer åt vitt.


Vet ännu inte om jag ska köpa en säng som går i grått eller i beige?! Det är ju snyggt med beige om man har vitt och några accent färger till.


Skall se om jag kan lägga upp lite bilder på det framöver :).


Nu är det dags att återgå till jobb.


XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar