måndag 12 januari 2015

God morgon måndag!

Ja då var det dags att starta en ny vecka. Nya möjligheter väntar förhoppningsvis.


Just nu känns det som jag går i en bubbla ... känslorna varierar oerhört mycket. Ibland är jag så ledsen att tårarna bara kommer. Ibland fungerar det bättre och då kommer tårarna bara om jag tänker på eländet!







Nu har min sambo börjat kolla på lägenheter för sin flytt. Jag skall försöka bo kvar i huset. Vet ännu inte om banken tycker att jag har råd, men det hoppas jag. Enligt mig själv skall det inte vara några problem.




Har själv börjat planera för lite förändring hemma då jag vill göra om när jag blir själv. Har hittat en ny soffa, ny säng och ett nytt köksbord som jag gärna vill ha :).


Känns som det får bli mitt lilla ljus i mörkret. Det kommer förstås bli fruktansvärt jobbigt när min sambo flyttar ... det kommer bli hemskt tomt :(.


Det som gör mest ont är ju att vi älskar varandra över allt annat men det fungerar inte med barnen, eller iaf yngsta dottern. Det uppstår jätte problem och nu mår min sambo inte bra i det här och vad gör man då :(??? Jag kan inte ändra på min dotters personlighet, jag har försökt med alla möjliga medel att få henne att förstå hur man skall uppföra sig.


Men tror tyvärr att det är försent!


Nu tänkte jag iaf dela med mig av mina inköpstankar :).







Jag tror att det kommer bli väldigt fint :).


Nu skall jag ta itu med jobbet som också under den här perioden är väldigt hektisk!


XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar