tisdag 20 januari 2015

Snart händer det ...



I dag var det dags för budgivning på lägenheten som min sambo tittat på. Just nu verkar det som han fått den, det har inte hänt något på hela eftermiddagen. Samtidigt blir det lite otäckt verkligt nu. Innan har vi ju bara pratat om det.


Men nu skall jag fokusera på mitt. Jag skall åka och handla lite möbler så fort detta blir klar. Jag vill måla om i sovrummet och slänga bort allt. Börja om från början.


Soffan skall bort, vitrinet skall bort. Nya gardiner skall dit. Ny soffa skall införskaffas och bordet skall målas om vitt.


Lampa skall köpas som skall stå på golvet. Den mega snygga fotostativ lampan. Jag bara älskar den designen. Skall byta ut allt som är i ek och allt ska bli vitt!!


Vitt/beige och vitt/grått skall mitt hem vara numera. Jag tror det kommer bli jätte bra!


Just nu befinner man ju sig i en fas där allting bara är mittemellan. Ibland är jag bara ledsen ibland är jag bara arg.

Idag skall jag bara mysa i soffan och inte göra någonting alls efter jobbet. Skall rota fram något från frysen dock, då jag inte orkar laga mat själv.



Ha det så gott!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar