fredag 28 november 2014

God morgon sköna

Idag hoppas jag på en skön härlig dag som inte slutar i katastrof!


Först blir det en dag på jobbet, vilket just nu är väldigt tråkigt! Jag ska ta mig igenom dagen så bra det går.


I eftermiddag skall jag på återbesök med mina fransar :). Ska bli skönt att få bli ompysslad lite.
Men jag måste säga att under de här 3 veckorna har de hållit sig otroligt fina, inte alls många som ramlat av :). Är verkligen super nöjd, det bästa jag gjort på länge :)! Så skönt att slippa måla sig med maskara på morgonen :).




Igår kom ett härligt överraskningspaket hem :), iofs hade jag ju beställt det så ;) MEN jag visste inte vad som skulle finnas däri.


Hade beställt hem en Clarins box från Glossybox. Prenumererade på den för ett tag sen och var jätte nöjd. Nu beställde jag istället en engångsbox vilket var väldigt roligt :). Älskade allt i den där boxen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar