lördag 1 november 2014

Jobbigt

Det är så jobbigt när man har ny man i sitt liv, ny sambo och denna man har man tänkt att bli gammal med. 

Men det funkar inte så bra med min yngsta dotter, nu är hon bara här varannan helg så det borde inte vara så farligt. Men det är det! 

Just nu är det påbristningsgränsen! Det fungerar inte längre :(. Mannen som jag vill bli gammal med orkar snart inte längre :( :(. Jag vet inte vad jag ska göra? Jag har försökt få ordning på allt, försökt få rätsida på min dotter som är helt olik mig. Hon har ärvt sitt sätt/attityd av sin pappa. Det var just det som gjorde att jag inte kunde leva med honom ..., han framkallade känslor hos mig som jag inte tyckte om. Jag ville inte veta av honom! Å nu är min dotter sådan :(! Hemsk tanke! 

Fortsättning följer...
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar