tisdag 4 november 2014

Jobbigt del 2

Hej!

Känns väldigt skönt att få skriva av sig. Kanske inte jättekul att läsa för folk vad man har för problem men det är sjukt skönt att få skriva.




Nu har ytterligare en barnhelg passerat ... Vi bråkar hela tiden. Min nuvarande sambo bestämde sig för att hälsa på en kompis som bor ett par mil härifrån. Han vill helst inte längre vara hemma på barnhelgerna ... *suck* vad ska jag göra???


Blir ju super frustrerad. Har försökt i flera års tid att få min dotter att skärpa sig. Hon är ändå stor så hon borde kunna skärpa sig över en helg. Problemet är att hon vill inte.

Ångesten över julhelgen börjar nu göra sig påmind. Jag försöker med allt möjligt, komma iväg med dottern över dagen, men det blir ändå inte som man tänkt. Det är ju inte så jag vill leva mitt liv.

Jag vill ju leva mitt liv med min sambo, sedan får gärna allt annat lösa sig runt omkring.

Men i vårt fall nu så funkar inte nånting!

Så fruktansvärt frustrerande! Ska försöka ta dagarna som de kommer.


Har en hemsk känsla av att det snart blir dags att flytta :(, bryta upp denna konstellation vi har kombinerat, det fungerar ju inte!













XoXo // Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar