tisdag 11 november 2014

Tungt i övrigt ...

I dag är annars ingen särskilt bra dag... Jag är trött på mitt jobb. Vill byta karriär men det är svårare sagt än gjort det ...

I övrigt så är det tungt på hemma fronten. Ångesten hopar sig och jag  märker att mina barn inte heller mår bra, går och tvekar på vad jag ska göra ... det är inte roligt när alla i familjen mår dåligt av varandra. I en familj skall man ju må bra, peppa varann. Inte tvärtom, man ska ju inte få varann att må dåligt, då är det ju någonting som är fel :(.

Problemet blir ju inte mindre heller när det börjar nalkas mot jul och man vet att man ska försöka komma överens med barnens pappa som för övrigt är en jubel idiot, det säger jag inte bara för att det är ett X, utan för att vi är så fruktansvärt olika som personer och han har en förmåga att vilja banka ner mig i sko sulorna så fort han får chansen. Jag är inte vatten värd.

Det är psykisk mobbing på högsta nivå :(.

Hoppas ni alla har en bättre dag än jag!

XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar