tisdag 25 november 2014

Tankar ...



Sitter och funderar över livet …


Just nu börjar livet bli outhärdligt, sitter i en jobbig situation där jag inte vet vad jag ska göra?!


 


Har en sambo som jag älskar, vi passar sÃ¥ bra ihop pÃ¥ alla sätt … om man lyfter bort mina barn …Ihop med dem fungerar det inte alls … är det verkligen sÃ¥ det ska vara?
Ska jag kunna fortsätta leva ihop med mannen i mitt liv när han känner sÃ¥ som han gör för ett av mina barn?? 
Är det sÃ¥ jag tänkte min framtid? Nä det var det ju egentligen inte. Tycker jag verkligen att det är okej att min sambo tycker som han gör? Nä det tycker jag egentligen inte … 
Jag blundar för allt som är negativt för jag VILL att det ska fungera! Men ju mer jag blundar ju klarare blir det!
Allting kretsar hela tiden hur han mår, hur mycket han tycker det är jobbigt! Men JAG då?? Hur jobbigt mår inte jag! Ska jag verkligen behöva anpassa mig så mycket att jag inte lever mitt liv heller? Enligt honom lever inte han som han vill! Jag menar, ni hör väl hur det låter?! Det låter ju inte som någon toppen situation direkt :(.


 Jag skall ta mig en rejäl funderare och se om jag kommer fram till nÃ¥got vettigt ... tror inte det :(, dÃ¥ jag slits mellan kärlek och mina barn.
Vi hörs ...
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar