tisdag 18 november 2014

Varför kränker folk på nätet...

... japp då vart vi på't igen!

Jag förstår inte hur andra människor kan ge sig på andra oskyldiga stackare på nätet. Jag har SÅ svårt att tro att de skulle göra det på stan F2F.

Läser som sagt lite bloggar från kändisar och blir chockad rent ut sagt över hur det kommenteras på deras inlägg.

Vad är det för fel i huvudet på folk som skriver sådana kommentarer??
Tror de att det är helt ok bara för att det är en offentlig person?

Jag bara undrar för jag tycker det är helt sinnesjukt!

Jag blir så hemskt uppretad av sådant där också. Det är på grund av det som jag börjat blogga själv. Jag vill försöka nå ut så folk förstår vad det är de håller på med, de måste förstå att detta är inte okej!

Man får inte lov att kränka en annan människa, det är misshandel på hög nivå!

Lägg ner det j**la beteendet och rannsaka er själva istället!

Ni borde googla på är nästa charmkurs startar. Något ni tydligen inte fått lära er av era föräldrar är RESPEKT!

Respekt för andra människor. Har man respekt går man inte runt och kränker andra.

Tack för ordet!

XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar