fredag 21 november 2014

Helg :).

Ciao!

Äntligen närmar sig helgen med storm steg :). Har längtat såååå efter den här helgen.
Förra helgen var katastrof. Låg i sängen och grät hela förra helgen. DET vill jag inte denna helgen.

Börjar fundera lite på framtiden nu när man börjar bli lite "äldre" ... och funderar över när man ska införliva sina drömmar.
Jag tycker det är dags NU innan livet försvinner liksom.

Jag behöver en lite push i rumpan tror jag ... och bara våga. Jag har funderat i 10 års tid om jag ska starta eget eller inte.

Nu har jag dessutom sökt in på några kurser på universitetet för jag vill ha mer dokumentation/betyg inom mitt område så att jag kan bli proffs på det jag vill.

Så om allt går vägen skall detta nu inte vara alltför långt bort :D. Känner mig rätt nöjd över detta faktiskt.


Hoppas ni får en toppen fin helg!
XoXo
// Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar