onsdag 12 november 2014

Om näthat på andra bloggar

Nää ta mig f*n vad förbannad jag blir på folk som inte har en vettig hjärncell kvar där uppe i det som sitter fast på halsen, mellan axlarna!





Jag läser en del kändisbloggar och tror inte mina ögon när jag sedan går ner och läser folks kommentarer... Asså, skulle dessa personer verkligen prata så med någon de möter på stan??

Skulle dessa personer vara elaka mot någon de möter i affären, på bussen, på spårvagnen eller på tåget?? Nä jag tror faktiskt inte det!

Men det är helt okej i dessa människors ögon att säga elaka saker bara för att man sitter och gömmer sig bakom en dator skärm!!! Helt jävla sjukt är det!

Man kan komma med kritik och tycka och tänka om man vill, men man kränker fan ingen annan! Vem har gett dessa människor rättigheter att leka gud?? Vem har gett dessa människor rättigheter att leka bödel??

Blir så fruktansvärt arg varje gång jag ser dessa kommentarer på bloggar!!!


Nu får ni ta och sluta upp! Bete er som folk för helvete!

Om ni inte mår bra får ni väl söka hjälp eller nåt, men gå inte och dräll er skit hos andra!



XoXo
//Ordinary Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar